ByMenigheten  (Påmelding er nå stengt. Ønsker du å stå på venteliste? Send en e-post til Arne: as634@kirken.no)

Konfirmanter i ByMenigheten!

Konfirmant i ByMenigheten - Sandnes 2024/25!

Vi begynner å få planene klare med tanke på neste års konfirmant-opplegg! Du er velkommen til et år med det lille ekstra!

Litt info om hva året inneholder:

Du får være med på mange ulike aktiviteter! Vi satser på godt fellesskap hvor alle kjenner at det er godt og trygt å være!

- Konf-leir på høsten!

I høstferien reiser vi på konf-leir til Åpta utenfor Farsund, der vi blir godt kjent med hverandre!

- Konf-leir på våren!

Våren 2025 reiser vi på konf-leir til Lunden leir- og fritidssenter i Sokndal, med ute-aktiviteter, felleskap og moro sammen!

- Gode samlinger!

I løpet av året blir du med på gode fellesskap en gang i måneden hvor vi alle er samlet. I tillegg er det smågrupper annenhver uke hjemme hos en leder, hvor vi samtaler om tro, tvil, livet og andre ting som opptar deg.

- Lederne er klare!

Lederne representerer ulike kristne ungdomsarbeid på Ganddal og vil gå tett med konfirmantene gjennom hele året, både i grupper, samlinger og på arrangementer i ungdomsarbeidene. Vi gleder oss til et spennende år sammen med konfirmantene!

HVORFOR OSS?
  • Har du lyst å finne ut mer om Gud?
  • Lyst å bli bedre kjent med Jesus?
  • Lyst på et år med mange kjekke opplevelser?
  • Vi ønsker å ha et annerledes og spennende konfirmantår!
  • Vi satser på mange ledere, både eldre ungdommer og voksne som skal se hver konfirmant og føre dem inn i et godt felleskap.
PÅMELDING

Påmeldingen er nå stengt.

Max antall på 40 konfirmanter. Vær oppmerksom på at du ikke får automatisk plass etter at du har fylt ut skjemaet. Du vil få en e-post med bekreftelse på om du har fått plass eller står på venteliste.

DATO
Konfirmasjonen blir lørdag 10. mai, 2025.
INFORMASJON
Ønsker du mer informasjon eller har spørsmål, kan du ta kontakt med: Arne Klinkenberg Solheim, mob: 454 48 959, e-post:

KOSTNADER

Konfirmantavgift: 5500 kr
Avgiften kan deles over flere avdrag gjennom året.

Er økonomien i dette en utfordring? Vi ønsker ikke at økonomien skal stå i veien for noen å delta, så kryss av på påmeldingen at du trenger støtte og vi finner en løsning!